Slovanský dům sází na luxus, je prodlouženou rukou Pařížské

Expanzi světových luxusních značek na český trh potvrzuje řada průzkumů renomovaných firem z oblasti komerčních realit. Vyhledávanou destinací je Praha, z velké části Pařížská ulice, která je již zcela přeplněna, čímž dochází k přetlaku poptávky v sektoru retailových nemovitostí a rozšiřování obchodů do okolních ulic.

Patří k nim i ulice Na Příkopě, kde je tichou dominantou Slovanský dům, coby multifunkční prostor, který láká na jedinečné portfolio jak zákazníky vyhledávající luxus, klidnou a ničím nerušenou atmosféru, tak také návštěvníky, kteří směřují do Slovanského domu za zábavou či vytříbenou gastronomií. Ve Slovanském domě trend zájmu retailerů luxusních značek a zároveň zájem zákazníků o luxusní značky sledují již několik let.

Zhruba tři čtvrtiny zákazníků Slovanského domu podle aktuálního průzkumu společnosti IPSOS atmosféru luxusu a jedinečného konceptu nákupní galerie v centru Prahy oceňují. „Jsme v centru Prahy, v centru dění, a přitom zákazníkům nabízíme právě v této nebývale rušné části Prahy klidnou atmosféru a nabídku luxusu nejen ve zboží a službách, ale také v gastronomii,“ říká Matyáš Procházka, zástupce pronajímatele Slovanského domu.

Zdroj: www.buildingnews.cz

Slovanský dům nabízí také téměř 11 000 m2 moderních kanceláří třídy A. Nájemníci se mohou těšit na práci v centru města s veškerou občanskou vybaveností, přesto v klidné lokalitě s výhledem do dvora. O polední pauze si mohou pochutnat na specialitách ve vyhlášené restauraci přímo uvnitř dvora plného zeleně. Slovanský dům je aktuálně obsazen z více než 90 %, což potvrzuje jeho velkou oblíbenost mezi firmami hledající moderní kanceláře. Není důvod dále čekat, lepší kancelář v této cenové relaci v centru Prahy nenajdete! Pro více informací www.OfficeMAP.cz.

0 replies

Napište komentář

Chcete se zapojit do diskuze?
Vzhůru do toho!

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..